Sunday, April 1, 2012

Please be awesome April

我期待你给我更好的明天.


我确定我的人生要有一个改变。
我会展现全新的我,无论各个方面......

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

从来没有这么想努力过
因为你们
因为家人
因为我自己
就是因为这样,我更想努力一次
我就是要人生改写!!









Dear God You know me well.
Blessed me always.
Just arrange all the things for me and I'll follow.

And you're here :)



Thank you.





No comments:

Post a Comment